Septembrie 27, 2021
Pachețelul perfect pentru școală. 10 idei de gustări sănătoase pe care să le pui copilului în ghiozd
Pe lângă pregătirea ghiozdanului și a hăinuțelor pentru a doua zi la școală, părinții ar trebui să acorde o atenție sporită și alimentației. Nu mai știi ce să îi dai la pachet? S-a săturat de banalul sendviș cu mezeluri? Iată 10 idei de gustări sănătoase, pe care niciun mofturos nu le poate refuza!

Aquarelle editorial

Împărtășește cu prietenii tăi

#1 Lipie cu humus. În magazine, există lipii libaneze pe care le poți umple cu humus și cu puțin morcov dat pe răzătoare. Tai-o în două sau în trei pentru a fi mai ușor de manevrat.  

#2 Sticks-uri de legume. Într-o caserolă, pune-i bucățele de morcov, ardei, ridichi, alături de câteva cubulețe din brânza preferată. Mai poți prepara chips-uri sănătoase din legume la cuptor. 

#3 Sărățele făcute în casă, cu mac sau cașcaval. 

#4 Fructele nu trebuie să lipsească din pachețelul de la școală. Alege unele care rezistă și pot fi mâncate ușor: mere, banane, pere. Îi poți pune struguri într-o punguță sau câteva felii din fructele preferate (portocale, mango) într-o caserolă. 

#5 Un mix de fructe oleaginoase (nuci, alune, migdale, caju), cu fructe uscate (fără zahăr). Sănătoase, sățioase, sunt gustarea perfectă la școală.  

#6 Desert făcut în casă. Decât să-și cumpere un croissant cu ciocolată de la chioșc, mai bine faci repede, în casă, o porție de brioșe sau un chec din făină integrală, sirop de agave (în loc de zahăr), îmbogățite cu fructe (banane, afine, mere), cu nuci, cu fulgi de ovăz.  

#7 Bastonașe din cașcaval, brânză emmentaler, combinate cu crackeri din făină integrală și semințe, legume sau chiar fructe.  

#8 Un iaurt de băut sau un kefir, alături de câteva rondele de orez expandat, eventual unse cu unt de arahide și lipite, ca un sendviș. 

#9 Brioșe sărate. Poți să le faci într-o varietate de combinații: cu legume date prin răzătoare (morcov, ardei gras, dovlecel), cu brânză (cheddar, feta, telemea) sau cașcaval, cu ouă, șuncă, măsline, roșii uscate.

#10 Sendviș sănătos. Se face din bucățele de pui la grătar, salată verde, castraveți și ardei gras. Sau avocado pasat, ton, măsline și o frunză de salată verde. Alte idei de sendviș: pâine integrală, feliuțe de carne de vită preparate la cuptor, cu ardei copt sau feliuțe de castraveți murați. Mai poți face sendviș cu ou fiert, cremă de brânză și măsline, ori cu dovlecel la grătar și brânză de capră.  



concurs
Știri recente
citeste și
SQL exec time = 1.168874502182