Iulie 30, 2020
Alimentele considerate sănătoase, dar pe care ar trebui să le eviți
Mai multe diete pot include și alimentele din lista de mai jos, însă acestea nu sunt atât de sănătoase pe cât par și ar trebui să le eviți.

Aquarelle editorial

Împărtășește cu prietenii tăi

Există mai multe alimente pe care la prima vedere le-ai putea considera sănătoase, însă, după ce citești eticheta și ingredientele lor, vei observa că nu sunt tocmai alegerea potrivită pentru alimentația ta. 

Cu toții căutăm alternative care să înlocuiască gustările nesănătoase și astfel putem cădea foarte ușor în plasa tentației și să consumăm alimente care ne pot afecta sănătatea. Astfel, iată care sunt alimentele pe care ar trebui să le eviți deoarece nu sunt atât de sănătoase pe cât par:

Iaurt înghețat

Oricât de delicios ar fi iaurtul înghețat, adevărul este că reprezintă o alegere înșelătoare pentru organismul tău. Iar dacă ți-ai propus să fie o alternativă care să înlocuiască înghețata, ei bine, ar trebui să renunți deoarece iaurtul înghețat conține mult mai mult zahăr. 

Fructe uscate

Fructele uscate nu sunt o alegere potrivită deoarece odată cu acest proces, ele își pierd din vitamine și nutrienți. Pe lângă faptul că au destul de multe calorii, conțin și zahăr. Din acest motiv, este indicat să consumi fructele proaspete.

Băuturi energizante pentru sportivi

La prima vedere par o alegere sănătoasă și o sursă excelentă de hidratare pentru sportivi, însă ele sunt cumpărate și de persoane care nu practică sport. Dacă ești o persoană care face 30 de minute de mișcare pe zi, nu ar trebui să încerci astfel de băuturi, mai cu seamă că au și foarte mult zahăr.

Mâncarea fast-food vegană

Există un mit conform căruia orice aliment care este catalogat drept vegan este și sănătos. Ei bine, nu este așa deoarece și bugerii vegani conțin multe uleiuri vegetale, iar ciocolata vegană conține și ea zahăr. 

Gustările fără gluten

Același lucru se aplică și în cazul gustărilor fără gluten. Există o mulțime de gustări fără gluten, dar care conțin zahăr și grăsimi. Important este să citești cu atenție ingredientele.

Sucurile din fructe proaspete

Sucurile din fructe proaspete ar părea o alegere sănătoasă, însă doar dacă le prepari tu. Cele pe care le găsești în supermarket conțin foarte mult zahăr. Și totuși, cel mai bine ar fi să consumi fructele proaspete pentru a te putea bucura de toate vitaminele și beneficiile pe care ți le oferă. 

Alimente din făină integrală

Fie că vorbim de paste sau pâine din făină integrală, acestea ar trebui consumate cu moderație. Înainte de a cumpăra un produs din făină integrală, este bine să te uiți pe etichetă deoarece acesta poate conține zahăr sau grăsimi vegetale care nu sunt sănătoase pentru organism. 

Alimentele fără grăsimi

Cu siguranță ai cumpărat până acum nenumărate alimente, cum ar fi iaurturi, care nu conțin grăsimi gândindu-te că sunt mult mai sănătoase. Însă, alimentele care nu conțin grăsimi au un conținut ridicat de zahăr tocmai pentru a compensa. 

Sosurile pentru salate

Știm deja că ar trebui să mâncăm mai multe salate. Legumele conțin o mulțime de vitamine benefice sănătății noastre. Și sunt mult mai delicioase dacă adaugi și un dressingÎnsă, înainte de a adăuga și un sos, ar trebui să te gândești de două ori deoarece acesta poate conține zaharuri și grăsimi.

 



citeste și
SQL exec time = 0.78032112121582