Dacă ar fi să dăm o scurtă definiție a cuvântului influencer ar fi aceea că un influencer este o persoană care poate influența deciziile urmăritorilor lui, datorită relației pe care o au cu aceștia, cunoștințelor și expertizei într-un anumit domeniu, cum ar fi: modă, călătorii sau tehnologie. Influencerii au adesea un număr mare de oameni care acordă o atenție deosebită opiniilor lor. Potrivit unor estimări, aproximativ 40% din populația lumii folosește rețelele de socializare. Miliarde de utilizatori caută diferite persoane pentru a-i ajuta să decidă ce să cumpere și ce tendințe să urmeze, scrie spynews.ro
Inna este artist, influencer și businesswoman. Vedeta are 3,1 milioane de urmăritori pe Instagram, iar postările ei depășesc 10 mii de like-uri. În ciuda faptului că are stiliști și o întreagă echipă care s-ar putea ocupa de aparițiile ei, aceasta declara în urmă cu ceva vreme că obișnuiește să aleagă piese vestimentare care o reprezintă.
„Moda este importantă pentru mine, dar nu sunt chiar o victimă a ei (râde, n. red.). Adică aleg mereu piese care îmi plac, care mă reprezintă, dar încerc să urmăresc și tendințele. Sunt foarte atentă la ținutele pe care le port pe scenă, la ședințele foto, în videoclipuri. Îmi iau inspirația de pe Pinterest, de la oamenii pe care îi văd pe stradă, pe Instagram., spunea Inna.
Antonia
În anul 2021, Antonia era considerată cea mai influentă artistă din România, de pe Instagram, potrivit clasamentului celor de la StarNgage.com. Cântăreața are în prezent 2,8 milioane de urmăritori și o rată de engagement de 1,80%.
Delia
Delia este artist, om de televiziune, compozitoare, fashion icon și influencer, cu 2,6 milioane de urmăritori pe Instagram.
Dorian Popa
Dorian Popa este unul dintre cei mai apreciați influenceri din România, cu milioane de fani pe Insagram. Artistul se bucură de mare succes pe plan profesional, și, implicit, și de venituri de zeci de mii de euro lunar.