Februarie 21, 2020
Din București direct în Dubai. Află tot despre escapada spontană a Adelei Popescu

Aquarelle editorial

Împărtășește cu prietenii tăi

Surprizele spontane nu sunt mereu apreciate la justa lor valoare. Ieri, Adela Popescu se trezise ca de obicei, în patuțul ei călduț din București, a avut o zi de muncă împlinită, iar seara, ajungând acasă a aflat că soțul i-a făcut o surpriză neașteptată. Radu a cumpărat două bilete în Dubai, pentru un city break romantic neplanificat. Adela, în loc să se bucure de această surpriză superbă, a început să plângă.

Am plecat aseara spre Dubai intr-o mica escapada romantica.
Ca a debutat cu ceva lacrimi, e altceva. Dar, nah, stiti cum e, prima data doar noi fara copii, dor, un pahar de vin, plus un zbor cu avionul. Dar cand ne-am trezit de dimineata, retineti, ne-am trezit DE DIMINEATA, fara nicio trezire peste noapte, am zis ca e fain tare in vacanta :) Si ca sa fim nebunatici pana la capat, sotul a aranjat un zbor deasupra Dubaiului cu un avion de mici dimensiuni. Superb, ce sa zic. Acum suntem bine, mergem sa bem un prose
- a scris Adela Popescu în postarea pe care a făcut-o pe pagina de Instagram, postând de asemenea și prima poză din Dubai.

Fanii au râs de Adela și i-au urat vacanță plăcută. Postarea a acumulat cinci mii de like-uri. Suntem siguri că Adela Popescu și Radu Vîlcan vor avea parte de o vacanță ca la carte, și se vor bucura din plin de peisajele nemaipomenite din Dubai. Abia așteptăm să vedem și pozele superbe, care cu siguranță vor fi postate de cei doi pe rețelele sociale.