Aprilie 11, 2018
Istorii din familie: Ilia Prozorov și Iana Dombrovschi
Felicitămcu jubileul una din cele mai frumoase perechi – Ilia Prozorov și Iana Dombrovschi sărbătoresc 10 ani de la căsătorie.

Aquarelle editorial

Împărtășește cu prietenii tăi

Ilia
Noi ne-am cunoscut 15 ani în urmă. Nu eram din aceiași gașcă de prieteni, însă Iana cunoștea pe cineva din prietenii mei. Așă că, când ne ciocneam în cluburile de noapte sau la concerte, noi vorbeam.

Iana
L-am plăcut pe Ilia îndată: vesel, deschis, mie îmi plac așa oameni. (Zâmbește.) Când ne-am cunoscut eu munceam peste hotare, câțiva ani am trăit în două țări și veneam în Chișinău odată la câteva luni.

Ilia
La un moment dat am început să conversăm pe Internet și să ne vedem atunci când Iana venea oraș– doar ca prieteni. Dar odata Iana a rămas la mine acasă – atât, după jumătate de an ne-am căsătorit. (Râde.)

Cunoștința cu părinții

cu părinții a fost ușoară, tuturor le-a fost confortabil și s-au împrietenit imediat. Întâlnirea a avut loc de "Ziua Vinului". Am chefuit mult, iar când ne luam rămas bun, tații noștri atât de emoțional se îmbrățișau, că au căzut peste măsuța de cafea, apoi au râs încă jumătate de oră despre asta.

Iana
Că sunt însărcinată, noi am aflat când am rămas la părinți pe noapte. Dimineața tata  pregătea micul dejun -  shakshukă cu tomat și ardei dulce. Mi s-a făcut rău de la mirosul de ouă și ne-am priceput rapid că sunt însărcinată.

Planificarea nunții

Ilia
La noi totul a fost după propriul scenariu. De exemplu, noi încă nu eram căsătoriți, dar deja ne pregăteam să devenim părinți. Am făcut analizele, ambii luam vitamine. (Râd.) Idiferent că nunta abia o planificam, noutatea că Iana e însărcinată, pe noi nu ne-a mirat. În general, eu m-am bucurat mult: mereu mi-am dorit mulți copii, cel puțin patru. (Râd.)

Iana
Inițial am planificat nunta pe 8.08.08, dar când mama a aflt că așteptăm un copil, a început să mă convingă să o facem mai devreme. Îmi spune ca deja spre august mă voi îngrășa și în general la acel terment de sarcină nu voi mai avea dorința de nimic. În final, am jucat nunta în martie. Dar spre august eu eram la fel de suplă – pe timp de sarcină am adăugat doar 8 kilograme, așa că eram gata să mai facem o nuntă. (Râde.) Zece ani în urmă, băieții din, deja cunoscuta agenție idea.md răspundeau de muzică și lumină la sărbătoarea noastră, cu Vasile Roșinschi. După tradiție, rochia mi-au cumpărat-o familia mirelui. Am cusut-o la Georgette, pe care o cunoștem de când era un atelier mic. Rochia mi-a făcut-o uimitoare: din tafta cusută cu perle, tăiată de la piept. M-am simțit foarte confortabil în ea.

Ilia
A fost o nuntă foarte veselă. Am avut multă interctivitate. Jumătate de zi am stat la fotografiere. Ziua era caldă, bărbații umblau chiar fără sacou, iar Iana – doar în rochie. A fost o mireasă foarte frumoasă, în stilul lui Natalya Rostova. (Zâmbește.) Iar în ziua următoare de 8 martie, brusc s-a răcit – la zeamă toți au venit în geci. Peste o săptămână, când noi am zburat în luna de miere din Odesa, în general a nins. Am ajuns cu peripeții. Am avut o programa foarte încărcată, indiferent de sarcină:  vacanța la Marea Roșie, am vizitat orașul Cairo, piramidele din Giza, am călătorit în Tel-Aviv și Ierusalim.