Mai 31, 2020
7 obiceiuri care te ajută să slăbești fără diete și stres!
Pentru a slăbi în mod sănătos, trebuie să adopți niște obiceiuri simple care te ajută să îți controlezi pofta de mâncare și să îți accelerezi metabolismul. Pune-le și tu în practică pentru a ajunge la rezultatul dorit.

Aquarelle editorial

Împărtășește cu prietenii tăi

Dacă ai kilograme în plus, probabil ai căutat de nenumărate ori metode care să te ajute să pierzi în greutate. Până la urmă, nu este vorba numai de aspectul estetic. Este necesar să slăbești pentru a te bucura de bunăstare fizică și psihică.

Totuși, pierderea în greutate nu este o sarcină ușoară. Chiar dacă adopți obiceiuri sănătoase, nu poți slăbi peste noapte. Desigur, există cure de slăbire care promit rezultate în doar câteva zile, dar cel mai bine este să slăbești treptat, pentru a nu-ți pune sănătatea în pericol. Din fericire, nu trebuie să urmezi o dietă strictă sau periculoasă. Este de ajuns să adopți câteva obiceiuri foarte simple, dar eficiente.

1. Tine mâncarea sănătoasă la vedere

Dacă ții mâncarea sănătoasă la vedere, îți vine mult mai ușor să îți schimbi obiceiurile alimentare pentru a slăbi într-un mod sigur. De exemplu, dacă pui fructe și legume pe masă sau ții mereu la îndemână câteva nuci, poți reduce tendința de a consuma gustări bogate în calorii, cum ar fi prăjelile și dulciurile.

2. Mănâncă în farfurii mici

Deși pare un obicei prostesc, folosirea farfuriilor mici este foarte utilă dacă vrei să controlezi numărul de calorii consumate de-a lungul zilei. Deși porțiile vor fi mai mici, faptul că mâncarea ocupă toată farfuria îți „amăgește” creierul. Acesta crede că este o cantitate suficientă pentru a se sătura.

3. Mănâncă mai multe fructe și legume

                                                              

Cinci sau șase porții de fructe și legume proaspete pe zi sprijină procesele din organism responsabile de arderea grăsimilor în exces.Conținutul ridicat de apă, fibre și antioxidanți din aceste alimente stimulează eliminarea deșeurilor, împiedicându-le să îți afecteze metabolismul. În plus, fructele și legumele oferă un plus de energie organismului, îmbunătățindu-ți randamentul atât la nivel fizic, cât și mintal. Totodată, fructele și legumele prelungesc senzația de sațietate și reduc tendința de a consuma mai multe calorii decât ar trebui.

4. Mănâncă încet

Mâncatul rapid împiedică eliberarea substanțelor chimice care generează senzația de sațietate. Astfel, ajungi să mănânci în exces. Deși unii oameni fac acest lucru în mod inconștient, este necesar să încerci să încetinești ritmul atunci când mănânci ca să pierzi în greutate. Dacă acorzi mai mult timp mesei, ai ocazia să mesteci mai bine alimentele și să previi mâncatul în exces.

5. Bea apă și alte băuturi sănătoase

     

Mărirea consumul de apă și de băuturi sănătoase accelerează metabolismul și te ajută să pierzi în greutate mai rapid. Apa hidratează celulele din organism, îmbunătățește procesele de curățare de la nivelul organelor excretoare și prelungește sațietatea. Ceaiurile cu proprietăți detoxifiante, shake-urile verzi și apa cu aromă de fructe sunt alte opțiuni minunate pentru a slăbi în mod sănătos.

5. Condimentează mâncarea ca să pierzi în greutate

Mâncarea asezonată accelerează metabolismul și, implicit, pierderea în greutate. Condimente precum piperul cayenne sau curcuma îmbunătățesc activitatea metabolică. Astfel, acestea sprijină procesul prin care grăsimea este transformată în energie.

7. Optează pentru exerciții fizice combinate

Exercițiile cardio practicate zilnic reprezintă o modalitate excelentă de a mări consumul de energie și de a arde grăsimile mai ușor. Totuși, dacă le combini cu un antrenament de forță și exerciții de fitness, pierderea în greutate este și mai simplă.

După cum poți vedea, este mult mai ușor să pierzi în greutate dacă adopți câteva obiceiuri simple care te ajută să îți controlezi pofta de mâncare și să îți accelerezi metabolismul. Încearcă să le incluzi în rutina zilnică pentru a mări eficiența dietei urmate.



concurs
Știri recente
citeste și
SQL exec time = 0.84594058990479